5 februari 2012

Ska över ösa er med inlägg nu när jag skrivit sååå sällan!

Vad en vanlig funkis förälders vardag ser ut utan hjälp!!



  • En natt med ca. 4h sömn

  • Trött å grinig mamma på morgonen som känner sig elak mot sonen som får glo på tv under tiden hon vilar ögonen lite till

  • ögonlapp på

  • Äcklig medicin tvång i 10min

  • Sen frukost som sonen får välja ska vara framför tv:n: mannagryns gröt å mjölk på soffa å mamma men om han haft en tråkig morgon kan han ju iallafall få en rolig fm.

  • ansiktsmassage & mun- & tungmassage i 20min

  • lite töjning & stretchning innan lunch vilan

  • Samuel sover & mamma försöker tina & piggna till i en varm dusch, drack starkt kaffe men slocknade ändå i fåtöljen

  • Samuel vaken

  • mojs å arm sträck i soffan

  • lite mellis, ingen lunch :(för sen frukost å tidig middag

  • Elektrodress på sättning som bara krånglade med en puttig son

  • fotskenor på

  • skrikig middag som till sist fick ges i mammas famn för att försöka hålla skriket borta

  • sonen fick en halv mums mums i stolen så mamma kunde diska

  • mer töjning å lite massage å träning när elektrodressen skulle plockas bort

  • klippning (inte vardagligen) =) å massa klagan från sonen men inge skrik, tjohooo

  • hårig mamma & Samuel dyker ner i badkaret å plaskar, töjer å masserar

  • mediciner & gröt

  • mojs å gos i soffan å handortoser

  • somnade så sött i mammas famn =)

  • väntar nu på första skriket (ep.), om de e det.

Kändes innan jag satt mig att jag gjort massor idag men tusan inget har ju blivit gjort =( Men jag är stolt att jag gett sonen hela min dag å är en rik mamma för jag är hans mamma =)



Ska försöka slänga in lite bilder om vad jag gjort å vi gjort under året jag inte bloggade =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar