5 februari 2012

Det skär i mig av alla jävla...

beslut JAG måste fatta!







  • Botox eller inte botox... har nog fattat ett beslut men vet ändå inte om jag vill... Är rädd! Vad kommer hända med hans fötter å nu även ljumskar denna gång å hur kommer träningen i april bli då???



  • boende för hela april i Göteborg



  • planeringar/resor/arbetstider/kostnader för hela april



  • andras arbetstider...



  • handortoser eller int...



  • droga ner min son varje kväll med stesolid, är emot å hatar allt som heter droger pga många som funnits å finns i min närhet å blodsband... Å han är bara 4år, vet ju att han kommer snaska massa sorters godis från kronans droghandel i sitt liv!



  • nya anställningar, hmm å blä!



  • Samuels framtid!



  • boendet i vår trånga myrstack funkar inte längre! Vi är inte 3-4personer utan 4-5personer å i vissa fall mer pga mötet/jobb mm... på 86kvm fördelat på 4rok å 1toalett...



  • utsätta min son för alla baccilusker på dagis när han är där 2dagar å lider 1vecka






Vill leka Ronja Rövardotter å skrika!!!!




Kan någon fatta dessa beslut åt mig eller hjälpa mig med detta????







Tyvärr är jag rätt neg. nu å därför blir det neg. här! Men kämpar för att hitta upp å göra er glada här av posetiva inlägg me fnisser!!! Våren kommer nog hjälpa med döda baccilusker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar